Tegenwoordig zijn het digitale tijden. Veel van onze communicatie verloopt dan ook via de digitale snelweg en veel mensen gebruiken hun telefoon dan ook niet zoveel meer om daadwerkelijk mee te bellen. Het is echter voor bedrijven nog steeds heel belangrijk om ook telefonisch goed te bereiken te zijn. Ook in Nederland zijn er nog meer dan genoeg mensen die geen gebruik maken van het internet en daarom dus ook alleen de telefoon als middel van communiceren tot hun beschikking hebben. Zeker voor deze groep moet je zorgen dat je je telefonische bereikbaarheid als ondernemer goed op peil houdt. Ook voor mensen die wel internet tot hun beschikking hebben, is het belangrijk dat zij ook de telefoon kunnen pakken. Het is dus vooral ook belangrijk dat je je klanten de keuze kunt laten of zij de telefoon pakken of liever een e-mail sturen. Voor de kleinere ondernemer kan het echter lastig zijn om altijd een goede telefonische bereikbaarheid te garanderen. Het inzetten van een antwoordservice kan hiervoor de juiste oplossing zijn. Met het inhuren van een goede telefoondienst kun je jezelf veel werk uit handen en uiteindelijk zelfs geld besparen. Dat klinkt misschien tegenstrijdig, omdat je denkt dat zelf de telefoon opnemen gratis is maar dat is niet per se waar. Als jij je tijd moet spenderen aan het aannemen van de telefoon, hou je minder tijd over voor andere dingen zoals het ondernemen zelf. Als ondernemer is jouw tijd natuurlijk geld waard en daarom kun je er wellicht beter voor zorgen dat je je telefoontjes uitbesteed. Het zelf doen of er specifiek iemand voor aannemen is een kostbare aangelegenheid en veel verantwoordelijkheid. Door de inkomende telefoontjes uit te besteden aan een derde partij, hoef jij je niet meer druk te maken en kun je gewoon doen waar je altijd al het beste in bent geweest. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |