Het inhuren van een antwoordservice

Het inhuren van een antwoordservice klinkt misschien als iets dat alleen wordt gedaan door grote bedrijven, maar niks is minder waar. Juist voor de kleinere ondernemer kan het in de arm nemen van een goede telefoondienst echt een uitkomst zijn.

Onterecht wordt weleens gedacht dat het telefonisch bereikbaar zijn als bedrijf helemaal passé is. Niets is echter meer waar. Het is nog steeds erg belangrijk om te zorgen dat je ook telefonisch goed bereikbaar bent. Er zijn ook vandaag de dag nog aanzienlijk veel mensen die geen beschikking hebben of willen over een internetaansluiting. Voor hen is de telefoon dan ook de enige manier van communiceren met de buitenwereld. Alleen daarom al is het natuurlijk heel belangrijk dat je ervoor zorgt dat je ook telefonisch goed bereikbaar bent en deze bereikbaarheid ook kunt garanderen. Er zijn ook veel mensen die wel de beschikking hebben over een internetverbinding, maar gewoon liever hun telefoon pakken omdat zij graag een persoonlijk contact willen of gewoon graag snel antwoord willen op hun vragen. Wat hun reden dan ook is, het is altijd heel belangrijk om te proberen zoveel mogelijk van je klantgroepen op een goede manier te bedienen.

Het inhuren van een antwoordservice is voor veel ondernemers een goede optie, ook voor de kleinere ondernemer. Het lijkt misschien een dure optie, maar je moet je ook bedenken dat het net zo goed ook erg prijzig kan zijn om altijd zelf de telefoon te beantwoorden. Jouw tijd als ondernemer is namelijk ook veel geld waard en daarom moet je dus voor jezelf een goede overweging maken of het echt wel goedkoper is om zelf de telefoon aan te blijven pakken of dat je dit beter kunt uitbesteden. Je betaalt dan ook per afgehandeld telefoontje, dus de kosten zijn wat dat betreft dus ook goed in de hand te houden.

http://www.bizziphone.com

Written by