Jouw verantwoordelijkhedenAls Administratief Boekhoudkundig Bediende ben je zowel verantwoordelijk voor een aantal voorbereidende, boekhoudkundige taken als administratieve taken ter ondersteuning. Concreet ga je onder meer diverse aankoopfacturen inboeken en controleren, doe je de controle voor de centralisatie van facturen en ben je de back-up voor de verkoopfacturen. Daarnaast sta je ook in voor het beheer, het inboeken en het controleren van de mastercards en cash uitgaven. Als laatste boek je ook de rekeninguittreksels in van de verschillende vennootschappen. Je komt in een team terecht van een 5-tal mensen waarbij het de bedoeling is elkaars administratieve taken te kunnen overnemen indien collega’s afwezig zijn. Voorbeelden van dergelijke taken zijn het boeken van vluchten, huurwagens, hotels, het aanvragen van Visa en ga zo maar door. Afhankelijk van jouw competenties en motivatie kunnen er op termijn extra of nieuwe taken toegevoegd worden aan jouw takenpakket. Je rapporteert rechtstreeks aan de Financieel Directeur. Jouw profielWat maakt jou de meest ideale persoon voor deze job?
Ons aanbodHet familiale karakter in dit bedrijf kan je appreciëren. Je kan rekenen op een marktconform salaris in overeenstemming met je professionele ervaring en achtergrond. Binnen deze open en flexibele cultuur werk je 40u per week in een glijdend uurrooster. Ook je 32 dagen verlof kan je vrij opnemen. |
https://www.vindazo.be/vacatures/administratief-medewerker.html |